thank you very much for being my followers

Thursday, March 17

sebab dia blogger terkenal

Dear my reader,
Rindu new post dari kite tak?
Ha?
Macam takk?
T___T
its okay. i know who i am ~~
Alrite! Now, aku dah update. But bukan mahu update sebab kenapa tak update or wutsoever yea.. (kerana itu semua org taknak tahu -_-" ) Tapi, mahu story kisah aku terjumpa & berjumpa manusia2 terkenal yg bergelar "blogger" ni. Tak habis2 cerita pasal jumpa atau terrr jumpa blogger kan aku ni? hehe nak buat macam mana, tu je bende best yg aku suka buat sejak mula blogging :P
Err...before tu, nak tanya.. kalau semua yg bergelar blogger ni mengenali 'blogger tersebut' makna nya 'blogger tersebut' tu terkenal lah kan? kann? Ha! betul lahhh wey..sebab bila orang sebut nama dia ataupun blog dia, semua org akan cakap..."ohhhhhhhhhhhhh" dulu.
contoh :

" ohhhhhhhhhhhhhhhhh dia ni..."

"ohhhhhhhhhhhhhh minah/mamat ni..."
"ohhhhhhhhhh blog ni.."
~ perghh ! siap buat contoh tu. takleh bla -_-" ~
and di pendekkan cerita, masa aku & encik pychopath berhajat mahu berjumpa dengan huda luna yang secara tak sengaja telah menganggu plan huda bersama blogger2 lain tempoh hari ( -_-" err sorry ye huda & ika ).....
aku telah terserempak dengan sorang blogger yang sangat sangat lah aku kenal rupa paras nya. Yelahh, dia blogger terkenal... eh! kenapa aku cakap dia blogger terkenal? ok. cuba click sini.
Haa....kan dah say "ohhhhhhhhhh" makna nya penah lah ter-singgah ataupun u already follow her blog, and dats y aku cakap dia terkenal. Sebab ramai people say " ohhhhhhhhhh":P
Dialog ni , masih lagi segar diingatan ;
"ehhh tu kan owner blog budu dan belacan? nama dia apa? anna...joe...ana jo.." tanya aku masa ternampak kak anna bersama husband dan anak nya yg comel itu.
"kak SUE ANNA JOE lah!"
kata cik hudaluna. Hee mekasih huda!
*HAHA AKU INGAT NAMA BLOG JE, NAMA BETUL TAK INGAT SAMPAI HABIS LAK :P
tapi nama blogger comel & stylo kat bawah ni memang aku ingat smpai habis!
errr tapi ingat nickname jelahh~ nama betul tak ingat. (ada ke dia bgtwu nama betol dia?)
and nama blog pun sama tak ingat! =P sorry! hehe. Yang aku ingat , aku gembira dapat jumpa mereka semuaaaaaaaaa! (yg penting ini bukan kali pertama,sekian) ♥
............emm walaupun perjumpaan ini sedikit mengguris hati beberapa pihak. Mohon dimaafi
End.
p/s : kadang2 aku perhati kehidupan blogger ni lebih kurang artis dah. Bila blogger lain dah kenal kita, kalau jumpa kat luar confirm lah ada yg dtg tanya ataupun bergambar. Itupun kalau yg berani Yg tak tu tengok dari jauh jela..tp last2 bgtwu jugak yg kita nmpak dia. Then kita ni plak,bila terjumpa je blogger yg kita kenal, tetibe ada keiinginan nak bergambar ngan dia pastu cepat2 kita nak update kat blog and cerita yg kita nampak dia. huh! kenapa macam ni ea?!

40 comments:

  1. lu pun dah kira artis dah..ramai kenal kot..huhu

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaaaaaa jumpa ramai blogger dah :D hee

    ReplyDelete
  3. Afendi Othman : wakluuuu T___T lu lah ramai org kenal. wa tak

    mira : bestt! lg2 jumpa semua yg sporting2 & x kekwat =D

    ReplyDelete
  4. betul2 blogger pun dah macam artis dah.. siap nk bergambar2 bagai kan.. haha!! stakat ni tak penah jumpa mana2 blogger lagi.. ada ka blogger yg dok area shah alam???

    ReplyDelete
  5. u tak mau amek gambar ngn I pon aritu??
    huhu... :(

    ReplyDelete
  6. Amirrah Zawani : kannn? huhu. Eh, i blogger dr SHAH ALAM!!! :P

    Nurul chumel : i mahu tp malu.u kan pemes...

    kata kila : syg,dia sgt cun okayyyyyyyyy!

    Heidi Shafiq : entry ni xde ko. HAHA

    ReplyDelete
  7. haha suka ayat last tu...part yang tak sabor tegedi2 nak update tu..deym~~gua terasa..hahahaha

    ReplyDelete
  8. hurm btol jumpa blogger mcm jumpa artis plak kan..yang penting bila slaoo jumpa boleh jalinkan ukuwah kan ^___^

    ReplyDelete
  9. hurm btol jumpa blogger mcm jumpa artis plak kan..yang penting bila slaoo jumpa boleh jalinkan ukuwah kan ^___^

    ReplyDelete
  10. terpikir.. klu org jmpa aku.. kenal ke dorang kt aku..... hehehehe.. prasan..

    ReplyDelete
  11. setiap kali aku masuk blog ko, setiap kali lain
    hahaha

    btw, blogger pemes haruslah mcm artis
    kate pemes? hehehe mcm eykaa
    ehemm

    ReplyDelete
  12. blogger ni pun artis gak kan?mane2 pergi mesti ade org kenal. =)

    ReplyDelete
  13. Encik Psychopath : mana ada gambar kko nk bergambar aritu...wuwuwuw

    HafizRahman.com : Uppppsss! hehehe tapi tulah hakikat yg sebenar kan?

    cik nur : yes yess! itu yg palinggg penting! :D

    Mr feckry : sila! sila! =)

    Lizzie Yasmin : hehehe reader setia kenal lahh :)

    AiDa AzRyN : alaaaa napee?! =P

    Ery Farieha : maksud ko apa yg lain2 tu? hoho. bukan mcm aku lah. mcm ery farieha ^__^


    Nem0 o0h Nem0 : tulah. Blogger VS artis :P

    ReplyDelete
  14. tau takpe, blogger terkenal nih, life dorang dah macam artis.

    ReplyDelete
  15. hehe nice to meet you eyka. pasni jumpa eyka kene pastukan mulut saya pot pet pot pet sikit. ekeke

    ReplyDelete
  16. eyka pun fofular hape.
    ade jeh org tegur2 amek gmbar kan, kan?
    hehe

    ReplyDelete
  17. Amy Abdul Rahman : haaaaaa tu lahhh pasal =D


    enyheartsdiamond : heee org sponsor eny..mmg la lawa =P

    Thursday, March 17, 2011 9:01:00 PM


    ika honey bunny : heheheee tulahhhh. pasni najk dgr cik ika ni plak pot pet pot pet :P


    faradeeba : ehh mana adaaaaaaaaa. takde pun org kenal eyka kat luar. muka kat luar ngn dlm gmbar mcm byk perbezaan -_-"

    ReplyDelete
  18. eykaaaa bestnya jumpa sue anna joe tu ! teringin nak jumpa dia in person :D

    ReplyDelete
  19. bile laa nak glemer macam korang² kan..hikhihk :P

    meh ke rumah..
    ~a week already~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  20. Syida Shukor ; Tulaaaa...i pun TER serempak je syidaaaaaaaa! huhu rezeki :P


    Dda Ly : erk. Blogger yg nama sua anna joe tu je yg femes. kami tak pun :P

    ReplyDelete
  21. oh, stylo la eyka, i love ur outfit ;)

    ReplyDelete
  22. eyka mmg selalo0 comel!!

    I love ur outfit to0~~ ;)



    ^SyASyA SaNi^

    ReplyDelete
  23. ceh eyka..!kamoo tu lg p0p..huhu..lam blog ni i knal u jek!hahaha ^o^ mish u eyka!

    ReplyDelete
  24. Mya Amira : bese2 je la yunk :)


    EzSyA : dlm gmbar je nmpk comel. luar biasa je :) hoho thnks cs!


    Yutaka Mushimura : perghh taknak laaa . hoho. uits byk nya tips :P


    yayalicious : HAHAHAHA memandai je akak ni.. diorang tu lagi pop sbb mereka2 ni otai :) saya ni baby2 lagi.. hehe :P kakk rindu kamu jugakk!

    ReplyDelete
  25. blogger lg femes dr artis kot.. hihihihi~ ^_^

    ReplyDelete
  26. duit raya, duit raya!!!

    http://www.rm20segera.com/?r=endykly

    ReplyDelete
  27. hi semua ok je terkenal pun ok tak terkenal pun ok je

    http://gerobok-kita.blogspot.com/search/label/Band%20Shirt

    ReplyDelete
  28. visit this site.. ade competition photography anjuran Majlis bandaraya Ipoh.. Check it out..thanks...

    ReplyDelete
  29. hai..semua..jom singgah..blogshop..sye..terdpt pelbgai jeni scarf,shawl,hijab,,tudung instant..and pelbagi trend terkni.:)

    ReplyDelete
  30. salam...jom tgk baju raya kt sini....lain dari yg lain...baju sedondon ibu &anak yg comel2..utk peminat cotton dan chiffon....jom follow me back,grab 20% discount...atau add http://www.facebook.com/profile.php?id=100003886110794

    ReplyDelete
  31. wow bestnya jadi bloger terkenal..saya blogger baru..harap beri tunjuk ajar...jom singgah blog yg pertama saya berkaitan landskap...http://senibumi.blogspot.com

    ReplyDelete

thank you,STRANGER :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...