thank you very much for being my followers

Sunday, April 25

ape tarikan anda?

with her burger..nyum2...
paris hilton nie memang la ber 'daya' tarikan...
tengok lah sendiri..
agak² korang lah kan..mana lagi menonjol?????
hihi lu pikir lah dulu yerr....
aku nak citer pasal aku 'Aries' yg penuh daya tarikan..
ok , sape lagi tak tahu apa itu ARIES?
hahh.!! kalau tak tahu anda boley google sendiri yer...
lalala~..
aku lahir pada bulan ni...APRIL...13 April...
so, secara automatiknya aku berbintang ARIES..
aku tahu ni pun sebab dulu time zaman sekolah
suka baca majalah remaja sangat²...
best wooo..suka tengok bab Horoskop tuu..
kadang² rasa macam betul jer...
tapi,sebagai islam kita xleh taksub sangat kan?
so..aku juz baca untuk suka²...
YER..untuk suka sukaa :)
then kali ni..aku pun suka² nak share pasal si bintang ARIES ni..
huhu sile jangan termuntah yer kawan²...
Ciri Positif
Orang yang lahir pada tarikh antara 21 Mac hingga 20 April dikatakan bernaung di bawah zodiak Aries, yang berlambang Biri-biri Jantan. Dengan yang demikian , anda seorang yang berani, yakin, inisiatif, mengutamakan tindakan , ada pertahanan diri, ada rasa merintis, ada daya juang, dan pencipta nasib.
Ciri Negatif
Walau bagaimanapun, ada kalanya anda ini terlalu pemikir , ada kekasaran, kesombongan diri, gemar menimbulkan permusuhan , agresif, hasil kerja tak sempurna, dan ada kelemahan
Kualiti Astrologi
Anda termasuk dalam kategori kardinal, iaitu aktif. Dengan kualiti ini anda dianggap baik untuk memulakan setiap projek baru. Lambang-lambang yang termasuk dalam kategori kardinal selain anda ialah CAPRICORN, CANCER dan LIBRA
GELAGAT PERHUBUNGAN
Aries punya daya pesona yang tinggi. Dalam pergaulan , anda kelihatan lincah, pintar, berkeperibadian kuat dan teman bual yang mengasyikan. TAURUS ( 21 April – 20 Mei ) , GEMINI ( 21 Mei – 20 Jun ) dan AQUARIUS ( 20 Januari – 18 Febuari ) adalah kekasih yang tepat bagi Aries. Sebaliknya, anda perlu berhati – hati apabila berkasih dengan CAPRICORN (21 Disember – 19 Januari) atau CANCER (21 Jun – 20 Julai).
Doug Reindhardt with Paris Hilton :) PERHUBUNGAN SEKS
Sebagaimana SCORPIO ( 23 Oktober – 22 November ) , Aries adalah lambang paling seksi. Orang kelahiran Aries nampak sahaja dingin dari segi luaran , tetapi apabila mendapat kesempatan , mereka akan “mengodam" pasangannya (Aries ) habis – habisan sebelum dia (Aries ) sempat bersedia ! Lelaki dan perempuan Aries senantiasa memikirkan seks ! Namun mereka cukup penyayang dan mudah pula terluka . Kalau pandai menjaga hatinya pasti kelahiran Aries akan meminta selalu.
KERJAYA DAN KEWANGAN
Kelahiran berlambang Aries ini sentiasa bercita – cita merintis kerjaya sendiri daripada hanya bekerja dengan majikan. Walau bagaimana pun , Aries jarang menyelesaikan projek hingga ke penghasilan yang memuaskan ! Namun , pada jangka pendek , tiada siapa yang mampu mengatasi daya rintis Aries. Lantaran itu , supaya berhasil ke puncak kerjaya , orang Aries perlu memperbaiki kualiti pengurusan dan pentadbiran pada jangka panjang. Pada umumnya , Aries mementingkan tindakan , dan pemantauan daripada mencari dan mengumpulkan wang semata – mata. Orang yang kelahiran Aries biasanya pekerja yang kuat dan rajin dan anda mampu memperolehi banyak wang kerana kekuatan tenaga dan pemikiran
KELUARGA DAN RUMAH TANGGA
Orang yang berlambang Aries adalah raja dalam rumah ( bos ) ! Lelaki Aries akan menyerahkan tugas hal – ehwal dalam rumah tangga kepada pihak perempuan ( isterinya ). Manakala perempuan Aries pula akan cenderung untuk memerintah ! Aries gemarkan keluarga yang besar dan memerlukan peranan setiap ahli keluarganya . Dalam hal ini, Aries adalah orang keluarga yang baik walaupun anda tidak semestinya suka terperap (terpenyap) di dalam rumah ! Aries sukakan kanak – kanak dan sebenarnya lembut dan mesra dengan pasangannya. Pada keseluruhannya , Aries suka pulang ke rumah setelah bekerja lama dan kuat di luar rumah.

HAHAAHAHAHAHA.

sangat terkezutt dengan apa yg aku baca. Hahh! korang ape lagi?

dah kenal pasti diri sendiri?

ada daya penarik ke tidakkkk macam Paris Hilton tuhh ???

boleh lah baca kat sini yer... then nanti leh kongsi² ngan aku. kikiki...

byebye semua!!

24 comments:

  1. aries ni kategori queen control lah ni..

    ReplyDelete
  2. fuhh..selamat gua jatuh time tahi bintang

    ReplyDelete
  3. x kire mne2 bulan..mane2 bintang.yg penting seks kn tggi..hahahaha

    ReplyDelete
  4. hahaahak , ceh . ini promote diri ke , hahaahk .

    tapi persoalan aku , burger sape sedap ? hahahak

    ReplyDelete
  5. info menarik
    tp gambar lagiiii menarik
    huhu

    ReplyDelete
  6. aku tak tau tarikan aku apa
    tapi, yg aku perasan, org slalu kata aku ni 'unik'

    hahahah

    ReplyDelete
  7. cik eyka = Paris Hilto uiks...pabenda gua ngarut nih

    ReplyDelete
  8. okay tertarik sudah ngan eyka..ha sapa nak jawab?


    hahahahaa

    ReplyDelete
  9. .err bole x klu nk ckp sis x de daya penarik?
    T____________T

    ReplyDelete
  10. Aus MeLankoLik : xlaa. ni nk bgtwu yg paris hilton sedap. wkakaka

    ReplyDelete
  11. BeaN MorENo : jgn byk mkn kerepek yer cik bean...

    ReplyDelete
  12. helena's : upss. hehehe. pakwe cik hel lah jawab..ngahaha

    ReplyDelete
  13. intanurulfateha (◡‿◡✿) : ololohh sis intan berlian payung bucuk2..jgn la berkata begitu..pegi tgk dulu......

    ReplyDelete

thank you,STRANGER :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...